Додому Всі новини Порт “Ніка-Тера” Дмитра Фірташа обробив рекордну кількість великотоннажних суден типу Panamax

Порт “Ніка-Тера” Дмитра Фірташа обробив рекордну кількість великотоннажних суден типу Panamax

13
0
Порт

Морський спеціалізований порт “Ніка-Тера”, який є частиною портового бізнесу Group DF, за вісім місяців 2017 року перевищив 3 млн тонн вантажів, що на 43% більше, ніж за аналогічний період минулого року.Про це йдеться в повідомленні Group DF

За інформацією компанії, зернові культури становили 63% (1 867 тис.

тонн) в загальному обсязі вантажообігу, навалочні вантажі – 32% (954 тис. тонн), мінеральні добрива – 5% (142 тис. тонн).

А також опрацьовано 0,5 тис.

тонн генеральних вантажів. Також у серпні 2017 року порту вдалося прийняти 166 суховантажів.Начальник порту Алім Агакишиев розповів, що завдяки введенню в експлуатацію другої судновантажної машини, порту вдалося істотно збільшити швидкість завантаження суден.”Нам вдалося за два місяці прийняти і обробити п’ять суден типу Panamax в той час як за аналогічний період минулого року було оброблено всього два.

На сьогодні обробка суден цього типу є пріоритетним напрямком в роботі “Ніка-Тери”, – прокоментував Алім Агакишиев, начальник порту “Ніка-Тера”.За словами топ-менеджера, збільшення швидкості обслуговування суден дозволило порту стати більш привабливим оператором для клієнтів, ринок збуту яких орієнтований на великотоннажні партії (Саудівська Аравія, Південна Корея, Бангладеш).”Ми пропонуємо широкий спектр послуг по обробці «панамаксів», що включає в себе: вантаження судна біля причалу до допустимої опади 10,3-10,5 м, подання і навантаження барж з подальшою дозагрузкой їх на рейді”, – додав Алім Агакишиев.Згідно з повідомленням Group DF, загальний час завантаження суден типу Panamax в порту “Ніка-Тера” становить від 6 до 8 доби з урахуванням часу переходу флоту по Бузько-Дніпровсько-лиманському каналі (БДЛК).

На ряду з глибоководними портами України дана схема дозволяє “Ніка-Тере” бути конкурентоспроможним на ринку обробки великотоннажних суден.У результаті введення в експлуатацію додаткової судновантажної машини, потужності порту тепер дозволяють обробляти судно типу ” Panamax 2-ма погрузмашинами одночасно на 2-х причалах або 3 судна типу Handy на 3-х причалах.У серпні 2017 року морський термінал “Ніка-Тера” перевалив 431 тис. тонн вантажів, збільшивши минулорічний показник на 6%. Зернові культури в структурі серпневого вантажообігу склали 62% (266 тис. тонн), навалочні вантажі – 37% (158 тис. тонн), генеральні вантажі 1% (6,9 тис. тонн).

У серпні порт обробив 20 суховантажів.Нагадаємо, з осені 2011 року порт “Ніка-Тера” входить в міжнародну групу компаній Group DF українського бізнесмена і мецената Дмитра Фірташа.З 2011 по 2016 р. Group DF інвестувала в розвиток порту більш 1,329 млрд.

Інвестиції дозволили підприємству істотно збільшити свої потужності і в результаті, стати найбільшим портом у регіоні.Найбільшими проектами стали будівництво сучасного зерносховища силосного типу, будівництво власного залізничного комплексу, проект по збільшенню причальної лінії і днопоглиблення акваторії, а також запуск нового вантажного району з перевалки наливних вантажів.В термінал входять чотири спеціалізованих комплексу (вантажних району): зерновий комплекс, комплекс з перевалки добрив, комплекс по перевалці сипучих вантажів відкритого зберігання і комплекс з перевалки наливних вантажів.Порт “Ніка-Тера” розташований в Миколаївській області поблизу Чорного моря (на лівому березі Бузького лиману) і володіє 7 причалами, довжиною близько 1600 п. м.

Територія порту межує із залізничною станцією “Жовтнева”, що забезпечує зручне логістичне з’єднання для клієнтів терміналу.

.

Поділитися

ВАШ КОМЕНТАР

Будь-ласка введіть Ваш коментар!
Please enter your name here